Zoo Negara ’09

zoo_title

zoo011

zoo002

zoo004

zoo003

zoo005

zoo007

zoo008

zoo009

zoo010

This happened on 27th Jan ’09 after singgah rumah Maksu aku coz nak hantar emak aku sekali jumpe nenek kecik ku, di Subang Jaya. Mase tu jenguk nenek aku sekejap je, sebab nak pi zoo ni la. Sekali nak start enjin kete dia tak nak hidup plak. Aik time time camni plak buat hal. Aku ingat bukan pasal bateri rupenye memang pun bateri kereta aku kene tukau camne ni. Nak tak nak terpakse lepak kat umah maksu aku makan sat sementara menunggu my cousin menggunakan ‘jumpernye’ utk menghidupkan kete aku tu. So aku pun duk pikik mane la nak cari bateri time chinese new year ni. Garenti smua kedai tutup. So selepas kete aku dah bleh go on. Aku ngan member aku pikik kiteorg tak dapatlah pi zoo. Nasib baik ade jumpe satu workshop ni ye kedai melayu kat stesen petronas blakang umah aku je. Alhamdullillah ade pon. Bapak aku slalu pi situ, dia dah tepon org tu lepas aku bagi tau kete rosak. Aik dia tekejut baru terima panggilan tgk kete dah sampai. Ape lagi tuko lah bateri tu gune bateri kering. Keringlah lagi duit aku T_T. Camne nak buat. Kete punye pasal. So bile dah settle ape lagi trus pi Zoo Negara setelah setengah abad tak jumpe member di sane, windu ah. Ramai betol orang yang datang, mostly famili la. Ah lega rasenye. Ok lah aku tak sihat ni. Chow for now. Tata~

oO_Oo

~ by o0sidekick0o on February 23, 2009.

Leave a Reply

 
